Vacature » Controleleider in Mestreech

Ben jij dit?

Solliciteer direct

Controleleider in Mestreech


Werklocatie

Maastricht-Airport

Bij wie ga je werken

Onze opdrachtgever is een accountants- en advieskantoor met een heel goed oog voor een prettige werk-privébalans. De kwaliteit van werken is vele malen belangrijker dan het zijn van 'een urenfabriek'. Er is daardoor veel oog voor begeleiding van de medewerkers, maar ook een heel goede vertrouwensrelatie tussen organisatie, medewerkers en de klanten. De adviseurs zijn echte vertrouwenspersonen voor de klanten. De accountants zijn meer dan de leverancier van de cijfers. Ze zijn een luisterend oor, gesprekspartner en een echte adviseur. Dit maakt de organisatie anders dan andere en biedt daardoor voor iedereen veel perspectief voor de toekomst.


Wat ga je doen

Samen met je team verricht je controlewerkzaamheden bij de diverse controleklanten van het kantoor. De werkzaamheden worden uitgevoerd door van tevoren opgestelde werkprogramma's, waardoor de kwaliteit geborgd is. Vanuit de controles komen er adviezen naar voren, die je vanuit je rol als vertrouwenspersoon bespreekt met je klant. Je stuurt je team en hun werkzaamheden zo efficiënt mogelijk aan, waarbij je wordt ondersteund door een Assistent Controlepraktijk. Voor je klanten ben je het eerste aanspreekpunt, maak je de concept management letter en bouw je aan een netwerk in de regio. Je bereidt alles tot in de puntjes voor, zodat de Controlerend Accountant goed de zaken kan beoordelen. En heb je de ambitie om door te groeien, dan is er absoluut de ruimte om dat waar te maken.


Wie ben jij / Wat heb je nodig

  • Je hebt minimaal een diploma HBO Accountancy;
  • Je hebt minimaal 4 jaar relevante werkervaring in de Accountancy;
  • Je hebt ervaring als controleleider of je bent sr. assistant accountant met ambitie;
  • Je bent voor minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je bent professioneel-kritisch, gedreven, kwaliteitsgericht en je ambieert een sturende rol;
  • Je bent klantgericht en komt graag bij klanten over de vloer.

Wat bieden wij

  • De salarisindicatie is afhankelijk van ervaring en opleidingsniveau, maar is sowieso goed te noemen;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, bijvoorbeeld 30 vrije dagen en een auto van de zaak;
  • De privé-werkbalans is meer dan prima;
  • De opdrachtgever heeft een eigen academy en een scherp oog voor persoonlijke ontwikkeling;
  • De opdrachtgever stimuleert een ondernemersgeest.

Solliciteren bij

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met HWE Professionals via 0180-749006 of via info@hweprofessionals.nl. Wij geven je graag meer informatie over onze vacatures en over de opdrachtgever die deze vacature vacant heeft.


Onze matchingsprocedure

1. We bevestigen zo snel mogelijk de ontvangst van je sollicitatie en nemen deze in behandeling, alles AVG-proof;

2. Als je goed aansluit op de vacature of je profiel is anderszins interessant, dan willen we je graag uitnodigen om kennis te maken;

3. Na een goed gesprek benaderen we je referenties en stellen we je voor aan de opdrachtgever. Uiteraard in overleg met jou;

4. Als je bij de opdrachtgever mag gaan praten, zullen we je helpen met een goede voorbereiding op het gesprek;

5. Indien jullie de klik hebben, ga je aan de slag en zorgen wij voor een ‘stukje’ nazorg en een soft landing.

Direct reageren
Ben je in het bezit van een rijbewijs? (*)
Hoeveel uur ben je beschikbaar? (*)
Door te solliciteren geeft je toestemming om je gegevens 2 jaar te bewaren. Indien je dit niet wenst, ontvangen wij graag een bericht op info@hweprofessionals.nl