Vacature » Manager Accountancy Samenstel in Venlo

Ben jij dit?

Solliciteer direct

Manager Accountancy Samenstel in Venlo


Werklocatie

Venlo

Bij wie ga je werken

Onze opdrachtgever is een accountants- en advieskantoor met een heel goed oog voor een prettige werk-privébalans. De kwaliteit van werken is vele malen belangrijker dan het zijn van 'een urenfabriek'. Er is daardoor veel oog voor begeleiding van de medewerkers, maar ook een heel goede vertrouwensrelatie tussen organisatie, medewerkers en de klanten. De adviseurs zijn echte vertrouwenspersonen voor de klanten. De accountants zijn meer dan de leverancier van de cijfers. Ze zijn een luisterend oor, gesprekspartner en een echte adviseur. Dit maakt de organisatie anders dan andere en biedt daardoor voor iedereen veel perspectief voor de toekomst.


Wat ga je doen

In deze functie ben je als Manager Accountancy SP verantwoordelijk voor het gehele samenstelproces en het reviewen van de jaarstukken van je (met name) agrarische klanten. Door je uitstekende kennis van de vraagstukken in de agrarische sector ben je bij uitstek dé vraagbaak en vertrouwenspersoon voor je klanten. Ook voor vraagstukken die ze zelf nog niet onderkend hadden. Je staat ze bij met raad en daad. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor je teamleden, de kwaliteit van hun werkzaamheden, hun persoonlijke ontwikkeling en het gezamenlijk halen van de deadlines. Best wat ballen om in de lucht te houden, maar door de feedback van klanten en collega's een heel mooie rol om te vervullen. Er heerst een goede informele sfeer en prima privé-werkbalans waar je medeverantwoordelijk voor bent, zowel richting collega's als klanten.


Wie ben jij / Wat heb je nodig

  • Je hebt minimaal een HBO Accountancy behaald en je bent (binnenkort) tekenbevoegd;
  • Je hebt bij voorkeur 5 jaar samenstel-ervaring;
  • Je hebt leidinggevende ervaring of de ambitie en de bijbehorende competenties;
  • Je bent collegiaal, klantgericht, professioneel en empatisch;
  • Je hebt ervaring en/of affiniteit met de agrarische klanten en hun vraagstukken.

Wat bieden wij

  • De salarisindicatie is afhankelijk van ervaring en opleidingsniveau, maar is sowieso goed te noemen;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, bijvoorbeeld 30 vrije dagen en een auto van de zaak;
  • De privé-werkbalans is meer dan prima;
  • De opdrachtgever heeft een eigen academy en een scherp oog voor persoonlijke ontwikkeling;
  • De opdrachtgever stimuleert een ondernemersgeest.

Solliciteren bij

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met HWE Professionals via 0180-749006 of via info@hweprofessionals.nl. Wij geven je graag meer informatie over onze vacatures en over de opdrachtgever die deze vacature vacant heeft.


Onze matchingsprocedure

1. We bevestigen zo snel mogelijk de ontvangst van je sollicitatie en nemen deze in behandeling, alles AVG-proof;

2. Als je goed aansluit op de vacature of je profiel is anderszins interessant, dan willen we je graag uitnodigen om kennis te maken;

3. Na een goed gesprek benaderen we je referenties en stellen we je voor aan de opdrachtgever. Uiteraard in overleg met jou;

4. Als je bij de opdrachtgever mag gaan praten, zullen we je helpen met een goede voorbereiding op het gesprek;

5. Indien jullie de klik hebben, ga je aan de slag en zorgen wij voor een ‘stukje’ nazorg en een soft landing.

Direct reageren
Ben je in het bezit van een rijbewijs? (*)
Hoeveel uur ben je beschikbaar? (*)
Door te solliciteren geeft je toestemming om je gegevens 2 jaar te bewaren. Indien je dit niet wenst, ontvangen wij graag een bericht op info@hweprofessionals.nl