Vacature » Adviseur Corporate Finance in Rotterdam en Breda

Ben jij dit?

Solliciteer direct

Adviseur Corporate Finance in Rotterdam en Breda


Werklocatie

Rotterdam en Breda

Bij wie ga je werken

Onze opdrachtgever is een uiterst professionele en betrokken advieskantoor op het gebied van transitiebegeleiding en bedrijfseconomische advisering. Tegelijkertijd is er een warme, open en prettige bedrijfscultuur, waar veel oog is voor een goede privé-werk-balans. Het team is ambitieus, ondersteunt elkaar daar waar nodig en heeft veel aandacht voor vakinhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling.

De opdrachtgever werkt voor ondernemers in diverse branches, met diverse achtergronden op diverse gebieden. Een echte allround Corporate Finance adviesorganisatie.


Wat ga je doen

Voor de klanten ben je in de functie een echte specialist op het gebied van bijvoorbeeld M&A-trajecten. Je begeleidt de fusies en overnames voor de klanten. Je voert markt- en bedrijfsanalyses uit, help je je klanten met onderhandelingen en bied je ondersteuning bij het structureren van transacties. Je kunt zeggen dat je breed advieswerk doet op het gebied van Corporate Finance. Indien nodig schakel je met collega's en spar je met hen over uiteenlopende vraagstukken. Hierdoor ben je voor je collega's van toegevoegde waarde en zij voor jou. En de klant wordt optimaal bediend.

Daarnaast behoren uiteraard het opstellen van plannen, memorandi en rapportages tot je (dagelijks) werk. Net als het onderhouden van de goede contacten met de bestaande relaties. Een afwisselende functie met veel mogelijkheden tot persoonlijke groei.


Wie ben jij / Wat heb je nodig

  • Een afgeronde Hbo- of WO-opleiding op het gebied van F&C, Accountancy, Bedrijfseconomie of Bedrijfskunde;
  • Bij voorkeur minstens 4 jaar werkervaring als Corporate Advisor of een enigszins vergelijkbare functie;
  • Als gesprekspartner ben je betrokken, gelijkgestemd en proactief;
  • Je bent verantwoordelijk, pragmatisch en creatief in het kiezen van de juiste aanpak en werkwijze;
  • Contact met mensen en relatiebeheer zijn vaardigheden die je goed liggen.

Wat bieden wij

  • Een zeer goed salaris, gebaseerd op leeftijd en werkervaring;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Veel oog voor de privé-werk-balans;
  • Veel aandacht voor vitaliteit en de mens achter de functionaris;
  • Flexibele werktijden en een professionele werkomgeving.

Solliciteren bij

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met HWE Professionals via 0180-749006 of via info@hweprofessionals.nl. Wij geven je graag meer informatie over onze vacatures en over de opdrachtgever die deze vacature vacant heeft.


Onze matchingsprocedure

1. We bevestigen zo snel mogelijk de ontvangst van je sollicitatie en nemen deze in behandeling, alles AVG-proof;

2. Als je goed aansluit op de vacature of je profiel is anderszins interessant, dan willen we je graag uitnodigen om kennis te maken;

3. Na een goed gesprek benaderen we je referenties en stellen we je voor aan de opdrachtgever. Uiteraard in overleg met jou;

4. Als je bij de opdrachtgever mag gaan praten, zullen we je helpen met een goede voorbereiding op het gesprek;

5. Indien jullie de klik hebben, ga je aan de slag en zorgen wij voor een ‘stukje’ nazorg en een soft landing.

Direct reageren
Ben je in het bezit van een rijbewijs? (*)
Hoeveel uur ben je beschikbaar? (*)
Door te solliciteren geeft je toestemming om je gegevens 2 jaar te bewaren. Indien je dit niet wenst, ontvangen wij graag een bericht op info@hweprofessionals.nl