Vacature » Assistent Audit in Breda

Ben jij dit?

Solliciteer direct

Assistent Audit in Breda


Werklocatie

Breda

Bij wie ga je werken

Onze opdrachtgever is een accountantskantoor in de regio Zuid-West Nederland en is in de loop van de tijd uitgegroeid tot één van de beste kantoren van Nederland. Dit blijkt onder meer uit de cijfers, zoals bijvoorbeeld de medewerkers- en klanttevredenheidsonderzoeken. Deze cijfers zijn uitstekend te noemen. Hierdoor is onze opdrachtgever een zeer aantrekkelijke werkgever voor de toekomst. De medewerkers doen hun werk met passie bij klanten van het kantoor. Deze klanten vormen de backbone van het bedrijfsleven. De medewerkers van onze opdrachtgevers ondersteunen de klanten bij het duurzaam verbeteren van de prestaties door ze actuele rapportages, oplossingen en ondersteuning te bieden. Alles volgens de hoogste standaarden. De opdrachtgever is daardoor voor hun klanten een uitvalsbasis, een vertrouwenspersoon en een klankbord voor de toekomst op het gebied van fiscaal en financieel advies.


Wat ga je doen

Als Assistent Audit ga je regelmatig op pad om bij je klanten aan de slag te gaan. Deze klanten zijn verschillende ondernemers in de regio Breda en omgeving, die jouw bedrijfseconomische advies voor hun dagelijkse werkzaamheden goed kunnen gebruiken. Je bent een klankbord en vertrouwenspersoon voor je klanten. Je voert controles uit, je denkt actief mee over verbeterprocessen bij je ondernemers. Je beoordeelt en adviseert klanten over hun AO/IC, je maakt risicoanalyses met je supervisor en je plant je werkzaamheden zelfstandig. En naarmate je ervaring groeit ga je je junior collega's begeleiden. Door deze professionele insteek is deze functie een échte volgende stap in je carrière.


Wie ben jij / Wat heb je nodig

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO Accountancy, je bent bereid om de RA-opleiding te volgen of je bent momenteel al bezig met dit traject;
  • Je hebt relevante werkervaring in de branche;
  • Je hebt veel affiniteit met geautomatiseerde processen;
  • Je bent in staat om je als volwaardig gesprekspartner en vertrouwenspersoon op te stellen;
  • Je beschikt over een goed talent voor plannen en organiseren;
  • Je bent een teamspeler en kunt makkelijk in diverse teamsamenstellingen werken.

Wat bieden wij

  • Het salaris is afhankelijk van de werkervaring en opleiding, maar is sowieso goed te noemen;
  • Je krijgt een laptop en telefoon 'van de zaak';
  • Er is een zeer goede pensioen- en bedrijfsfitnessregeling;
  • De eigen Academy biedt een onbeperkt aantal trainingen en de mogelijkheid tot deelname aan seminars;
  • Er is een uitstekende privé-werkbalans;
  • De organisatie heeft een heel actieve personeelsvereniging.

Solliciteren bij

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met HWE Professionals via 0180-749006 of via info@hweprofessionals.nl. Wij geven je graag meer informatie over onze vacatures en over de opdrachtgever die deze vacature vacant heeft.


Onze matchingsprocedure

1. We bevestigen zo snel mogelijk de ontvangst van je sollicitatie en nemen deze in behandeling, alles AVG-proof;

2. Als je goed aansluit op de vacature of je profiel is anderszins interessant, dan willen we je graag uitnodigen om kennis te maken;

3. Na een goed gesprek benaderen we je referenties en stellen we je voor aan de opdrachtgever. Uiteraard in overleg met jou;

4. Als je bij de opdrachtgever mag gaan praten, zullen we je helpen met een goede voorbereiding op het gesprek;

5. Indien jullie de klik hebben, ga je aan de slag en zorgen wij voor een ‘stukje’ nazorg en een soft landing.


Direct reageren
Ben je in het bezit van een rijbewijs? (*)
Hoeveel uur ben je beschikbaar? (*)
Door te solliciteren geeft je toestemming om je gegevens 2 jaar te bewaren. Indien je dit niet wenst, ontvangen wij graag een bericht op info@hweprofessionals.nl